CHOOSE LANGUAGE

fredag 25 september 2009

Tuff dag

Idag har det varit fullt upp. Tidig morgon med stress till dagis i ösregn.
När jag var i skolan så var det dags med grupparete nr 3 i marknadsföringen. Därefter var det dugga i marknadsföring från förra veckans lektioner.
Efter duggan var jag på intervju på Halens angående praktikplats.
Intervjun var trevlg. Anne som intevjuade mig var super go och otroligt inspirerande. Vi hade en jätte trevlig timme tillsammans.
Nu återstår bara mitt besked om jag kan göra min praktik där eller ej. Det får jag nästa vecka.
Anne sa att 8 veckor är lång tid att hitta sysselsättning till. Hon skulle kolla på andra avdelningar för att se om någon där kunde ta hand om mig någon av praktikveckorna. Det är viktgt att jag har något att göra och inte bara stirrar på väggarna.



Hoppas, hoppas!!

2 kommentarer:

  1. Otroligt fin klänning! Prinsessa =)

    SvaraRadera
  2. hehe, tack! Jag ansträngde mig ;-) Kan ju inte komma på prinsesskalas utan prinsessklänning:-)

    SvaraRadera