CHOOSE LANGUAGE

fredag 25 september 2009

Aj,aj!

Imorses när jag skulle lämna Benjamin på dagis då vi skulle ta hissen ner till garaget klämdes Bejamins hand i hissdörren. Någon sekund innan handen klämdes fas sa jag till honom att han inte fick stå nära hissdörren och absolut inte hålla i den.
Under tiden jag rotade i min handväska gick han till hissdörren och tog på den samtidigt som den höll på att öppna sig. Hans lilla hand fastnade mellan hissdörren och själva hissväggen. Han skrek och jag fick panik eftersom jag inte kunde få loss hans lilla hand. Vi var båda chockade!
Efter att jag fick loss handen märkte jag att den blev jätte svullen (högra handen, främst lång -och ringfingret). Jag ringde till sjukvårdsupplysningen och de bokade upp oss på akuttid. Mamma körde oss dit och så kom även David dit fårn jobbet.
Våran lilla Benjamin har stukat sina små fingrar. :-(

1 kommentar: