CHOOSE LANGUAGE

måndag 7 september 2009

Rosor på en måndag :-)

Idag har jag och Benjamin varit hemma eftersom jag inte hade någon föreläsning. Men som vanligt hade vi fullbokat med  planer.

Martina var här och hälsade på. Benjamin blev så förtjust i henne så han började kalla henne för mamma och ville sitta i hennes knä:-)

Favorithästen
Snorig men glad
När jag vände huvudet till passae Benjamin på att klättra upp på lilla soffan för att se vad som fanns på köksbänken. Farlig har han blivit, min lilla klätterapa
Siona och mamma Sofia var och hälsade på längre fram under dagen. Så mysigt!
Söta Siona!!
Så söta! Om det är rigtiga pussar redan nu, hur blir det om några år?
Glad efter alla pussar dansade Benjamin runt med sina maraccas
När David kom hem hade han köpt med sig mat och en stor bukett röda rosor. Oj, vad glad jag blev!Vilken överraskning! ;-)
På kvällen han jag även med att träffa Julia över 1 timmas promenad innan jag fastnade här på bloggen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar