CHOOSE LANGUAGE

onsdag 28 oktober 2009

Vattkoppor

I lördags var jag och Benjamin på inflyttningstjejmiddg hemma hos Julia. Benjamin fick följa med eftersom jag ändå inte skulle ut efteråt. Tyvärr så missade vi ljusvandringen och uppvaktningen av farbror Clas som har fyllt år.

I söndags fick Benjamin Vattkoppor. Han va lite gnällig redan i lördags men det var först i söndags som första prickarna på magen syntes.
Jag stannade hemma med honom i måndags och tisdags men idag var han hemma med sin farmor. Stackars lilla älsklingen som nästan inte kunde sova inatt a all klåda. Jag och David fick smörja honom med zinksalava och potatismjöl.


Prickig



Johan,Anna och ida var här i måndags på en bit tiramisu :-)


och jag :-)

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Hoppas att han start blir frisk o att det inte kliar föör mycket=) kram

    SvaraRadera