CHOOSE LANGUAGE

torsdag 1 oktober 2009

Praktikplatsen är funnen..

Idag började dagen riktigt illa. Jag kände mig febri och illamående men var tvungen att åka till skolan eftersom jag skulle ha redovisninge med Ann & Susanne i Marknadsföringen. Allt gick bra tills jag klantade mig under redovisningen. Jag fick en "BLACK OUT" kom inte ihåg något, kände bara hur illa jag mådde och att jag istället borde varit kvar hemma i sängen.

Efter redovisningen gjorde jag just detta. Åkte hem och sov.
När jag var mitt i en dröm väcktes jag av min mobiltelefon. Det var Anne på Halens som ringde. Hon frågade förvånat: Sover du? :-)
Jag svarade: Ja, hehe, jag är sjuk. Jag kom nyss hem från skolan.

Men hur som helst sa hon att jag är jätte välkommen att göra min praktik på Halens v 42-49.
Hon sa att jag troligtvis kommer få vara på flera avdelningar eftersom hon ev inte kommer kunna sysselsätta mig alla veckorna. JIPPIE!!!

Jätte GLAD!!!

5 kommentarer:

  1. Jättekul!!!! Älskar dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar! Ja är så glad för att nte behöva oroa mig för det längre. Det ska blir kul att se hur HAlens har det:-)

    SvaraRadera
  3. Vad du är söt gumman!! Grattis! Du är så otroligt värd denna platsen =) Puss

    SvaraRadera
  4. Åh vad glad jag blir!! GRATTIS!!!!!!! ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera