CHOOSE LANGUAGE

lördag 10 oktober 2009

Lite shopping

I veckan har jag pluggat varje dag till tentan som jag hade i Torsdags. Alltid när jag sitter hemma och läser blir jag otroligt sugen på choklad men framförallt på att shoppa.
Det var tänkt att jag skulle ner till Makeup store och köpa ett lepstift men jag kom hem med en jätte kasse. Jag råkade gå in på Lindex som numera har jätte fina kläder. Så fina att jag inte kunde bestämma mig för vad av allt som jag hade provat jag skulle ha.
Jag kom hem med jeans, blus, kofta, klänning/tunika, kavaj.. ni förstår. Om jag ska vara ärlig så ÄLSKAR jag att shoppa. Jag får en lyckokick och kan inte låta bli.
Sen finns det givetvis gränser.
Jag skulle aldrig handla på kredit eller så men har jag pengar över så är det inte lätt att hålla fast vid dem. Men jag måste tillägga att jag inte köper jätte dyra kläder. Oftast handlar jag mycket men inte för hur mycket pengar som helst, det beror helt och hållet på vad det är för plagg/skor. Jag betalar helst inte för varumärket om jag inte måste.
Jag är mycket noga med att titta på vad det är för material, tvättråd och övrig skötsel. Hur plagget luktar osv. Allt pga min utbildning. ;-)


Minne från i sommar då vi var utanför Resö med mammas & Bosses båt, så mysigt.

3 kommentarer:

  1. då kan vi lätt gå och shoppa tillsammans någon dag! ;) jag är slav under shopping också, fast handlar billigt och gärna mycket! hehe..kram emelie!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra. :-) Då förstår vi varandra. Jag tycker absolut att vi får shoppa tillasmmans någo dag. Det är kul, framförallt första gången man ska använda plagget. kram

    SvaraRadera