CHOOSE LANGUAGE

måndag 5 oktober 2009

Lördags loppis

Helgen har varit bra men aldelles för kort. I lördags var jag och Anna på loppis och jag har fyndat en massa fina saker. Det var jätte roligt!



Anna och benjamin målade

På kvällen var vi hemma hos Andreas, Viktoria och lilla Alicia. Där var även Therese och Fredrik. Det var mysigt. Det blev lite god mat, tilltugg och en massa gott vin.
Vi var inte hemma fören 3 på natten. Så trevligt hade vi att vi glömde av tiden.

Igår, söndag sov vi i skift halva dagen eftersom både jag och David var trötta. På eftermiddagen åkte jag och Benjamin till arrendegatan för att umgås med morfar, Bahrija och övriga i familjen.
Senare kom även David dit så vi tittade på film. (En shopaholics bekännelser), KUL!


Några av de sakerna som ja köpte på loppisen:

Fyndade på loppis 2 likadana täcken pls ett mönstrat som mamma fick.


Tre lika mönstrade täcken. Det gula fick jag av mamma.


Dessa fick David av mig, till sin älskade wiskey.

Till kaffet

Romantisk skål i vitrinskåpet

Ytterligare ett täcke som jag fick av mamma. Så ljuvligt. Romantik:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar