CHOOSE LANGUAGE

tisdag 20 oktober 2009

Alingsås mysigt

Igår var jag hemma från praktiken. Låg hemma i soffan hela dagen och vilade mig. Jag orkade inte ens blogga. Hela helgen har jag varit slö, känt mig risig så jag behövde en dag till att återhämta mig.

På kvällen var jag och Benjamin ute och lekte på savannen vid skateparken. Han sprang runt som en tok och ville hela tiden springa till de stora killarna som spelade fotboll en bit bort.
När vi hade sprungit färdigt träffade vi David som hade varit och tränat. Vi ville gå ut och ta en kvällsfika på Ljungblads.
Vi ringde till farmor Solveig och frågade om hon ville fika med oss. Kort därefter sågs vi nere på fiket, det var så mysigt!

I lördags var jag på Sofias 25 års tjejmiddag. Det var  mysigt att umgås med bara tjejer. Sofia hade ordnat så fint med tilltugg och frukt. Sen blev det lite fika och en del vin till.
Jag kände mig ganska slö även på festen, så jag blev tyvärr inte kvar så länge som jag hade tänkt.

I fredags var Ena hemma från Halmstad. Oh, vad jag kan sakna henne! Hon passade Benjamin hela fredagen då han var förkyld medans jag var på Halens. På kvällen kom Sanela och lille Leo och tittade på Idol med oss. Själv hade jag lagat Flygande Jakob vilken blev en riktig sucse! :-)
I nyhetspausen gick jag till Benjamins rum för att natta honom och där somnade vi båda 2. När jag avknade kl 01 var ingen hemma. David var på Mangiamo, Ena på Stures och Sanela och leo hermma hos sig. Haha....Jag var rätt så TRÖTT!

3 kommentarer:

  1. händelsefullt verkar det som:)
    Mammas lilal pärla!!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Haha, älskar dig och saknar dig med, OFTA. Och du... jag lagade faktiskt flygande jakob med dig ;) haha. PUSS

    SvaraRadera