CHOOSE LANGUAGE

onsdag 14 oktober 2009

Praktik

Det har hänt jätte mycket sen och därför har jag inte hunnit uppdattera bloggen.
Jag började min praktik på Halens i måndags och idag känns det som att jag har varit här hur länge som helst, dvs, jag känner mig hemma:-)
Jag fick ett sånt varmt välkomande och jag känner mig som en av dem:-)
Från första stunden har jag fått en del arbetsuppgifter.
Jag är nu på inköpsavdelningen och får göra en massa nytt.Jätte kul!
Halens är så otroligt stort, man kan nästan gå vilse
:-)

Mina arbetstider är 8,30 till 16,30
så jag är hemma runt 17,30 eftersom det är stop på Boråsvägen eftersom de lägger ny asfalt.
När jag kommer hem på dagarna försöker jag umgås med Benjamin, gå på promenad eller till lekparken.
Sen brukar det bli matlagning och middag hela familjen. Efter det brukar jag (och Benjamin) ta ett bad och sen slappa framför tv:n.

Sen är dagen slut och det är dags att sova för att orka morgondagen. :-P

1 kommentar:

  1. Saknar dina inlägg, men så är det när man har fullt upp...hoppas att du trivs fortfarande bra på praktiken, min lilla affärskvinna, framtida modeskaparen:)
    Älskar dig....

    SvaraRadera