CHOOSE LANGUAGE

lördag 7 februari 2009

Stackars Benjamin

Nu har det gått ca 4 dagar seda Benjamin fick krupp och blev riktigt förkyld. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag har fått torka hans näsa, som nu är så röd och irriterad.
Sackars min lilla älskling. När han andas så hör man hur mycket slemm han har i halsen.
Han har även spytt några gånger pga detta. :-(
Jag hoppas att han kryar på sig snart för att på onsdag reser vi(3) till Frankrike med Benjamins farmor och farfar.
I torsdags fick jag samtal från en kvinna som arbetar på "Flitiga Lisa" (det är en butik här i Alingsås som säljer diverse olika handgjorda saker. Här medverkar personer som har ett stort intresse för hantverk av olika slag. Oftast har de ett "vanligt" arbete och detta som en mer hobbygrej.
Kvinnan frågade om jag vill vara månadens gärst vilket innebär att jag kan få ett bord i butiken där jag får ställa ut mina handgjorda saker så som barnleksakerna jag har virkat, en och en annan tavla etc. Sen får jag prissätta ifall det är någon som är intresserad av att köpa något.
Jag har inte sagt vilken månad jag kan tänka mig att ställa ut eller om jag ens vill göra det.
Det är det jag skall komma på nu i dagarna.

1 kommentar:

  1. Du är utmanad. Kolla in på minsida för information! ;)

    SvaraRadera