CHOOSE LANGUAGE

tisdag 10 februari 2009

Frankrike

Imorgon kl 6 på morgonen reser vi till Frankrike. Jag kommer att ta med mig datorn så jag kan blogga lite när jag får tid. Jag hoppas att flygresan går lika bra denna gången som i sommras. Jag är lite orolig pga att Benjamin är förkyld med lätt öroninflamation och astma. Men idag var han otrolgt pigg så jag hoppas på att det förblir så. Om vädret inte är så roligt i Cannes kan det hända att vi tar en trip till alperna. Såhär såg utsikten ut från lägenheten i sommras(juli), vi får se hur det är nu. Jag tar med mig pälsmössan och solbrillorna så får jag se vilket jag får användning av. :-)

4 kommentarer:

  1. ha det så mysigt!! kram Jennifer o Philip

    SvaraRadera
  2. Så han hade astma?:( hoppas ni har det lika fint än!

    SvaraRadera
  3. Tur att jag har hittat din blogg så jag får veta att min syster är i Frankrike. Trevligt att läsa din blogg förresten! Brukar läsa Jennifers också.

    SvaraRadera
  4. Det var "gamla moster" Elisabeth som här blev anonym. Jag fick inte till det riktigt med allt som skulle fyllas i.

    SvaraRadera