CHOOSE LANGUAGE

onsdag 25 februari 2009

Liten hatt

Nu känns det som att det var längesen som jag var hemma och hade tid till att pyssla med ommöblering och annat småpyssel i hemmet.
Jag har verkligen saknat det. Nu när skolan tar så mycket tid så hinner jag knappt umgås med Benjamin innan det är dags för honom att sova. Dagarna blir bara kortare och kortare för mig.
Idag var jag i skolan på em och hade konfektionsteknik, där vi fick göra en liten sömnadsövning då vi fick s varsin fiskehatt. Såhär blev mitt resultat. Den är vändbar. Inte så vackert tyg men det var inte så mycket att välja på.
Efter skolan blev det en kort sväng på stan med David och Benjamin och sedan kom Inger, Jennifer och Philip på besök. Det var jätte mysigt att ha de här plus att Benjamin och Philip fick leka lite. Tyvärr blir det inte så ofta som de får göra det eftersom vi bor så långt från varandra.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin hatt du har sytt, du är så duktig! :-)

    SvaraRadera
  2. mosters älskade pojke!!jag vill låna honom

    SvaraRadera