CHOOSE LANGUAGE

fredag 27 mars 2009

Skola

Idag har jag heldag i skolan. Jag fick dessutom åka bussen till Borås eftersom det har snöat så mycket och vi har inga dubbdäck på bilen. Det har varit så skönt att umgås med Benjamin i flera dagar nu. Vi har träffat många kompisar (mina och hans) sedan har vi umgåts med mormor och gammelmormor. De senaste 2 dagarna har jag hjälpt min mamma att sy. Hon har som alltid en hel del att göra. Benjamin har gjort stora framsteg de senaste dagarna. Igår tog att ett steg på egen hand :-) , sen så har han en massa tänder som är på gång i överkäken. Man ser tänderna fast att tandköttet inte har spruckit ännu. Det har varit ganska jobbigt att gå upp med honom mellan 3-5 varje natt. Han ville inte sova själv, han ville bara ligga bredvid mig och gosa. Idag är han med sin farmor hela dagen. Han blev helt överlycklig när han såg Inger komma imorses. De hade inte träffats på flera dagar och han måste ha saknat henne eftersom de brukar ses med jämna mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar