CHOOSE LANGUAGE

onsdag 4 mars 2009

Hinner inte mycket

Idag hade jag lite sovmorgon eftersom jag inte hade lektion förän kl ett. Innan skolan var jag på stan med mina killar för att uppdattera Benjamins garderob. Det var ganska längesedan som han fick några kläder av oss. Efter shoppingen tog vi en snabb kaffe på Diva och sen var det dags för mig att sätta mig i bilen till Borås. Efter skolan hade jag tänkt att gå på promenad med Benjamin eftersom vädret var så fint, men så blev det tyvärr inte. Under tiden som jag lagade middag hade solen redan försvunnit. Oh, jag vill så mycket men hinner så lite.Imorgon är det en heldan i skolan så det kommer blir tufft att vara borta från Benjamin hela dagen. Nästa gång jag får träffa honom är först imorn kväll.:-( Men, men förhoppningsvis så leder min utbildning till något gott så att jag inte behöver ha ångest för att jag inte var hemma längre med min lilla älskling. Nu verklar det som att vi åker till frankrike snart igen (under påsklovet v 15/16) vilket jag ser fram emot. Men trotts att de bara är 4 v kvar till dess så känns det långt borta eftersom det är så mycket som jag har att göra i skolan innan lovet. Jag kommer bla ha tenta i Kvalitet och en del inlämningar i Konfektionstekniken och Företagsekonomi (kalkylering).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar