CHOOSE LANGUAGE

fredag 13 mars 2009

Mys dag

Idag har jag varit hemma med Benjamin hela dagen. Det har varit så mysigt!! Vi vaknade och sen var det dags för frukost och då kom mormor Safija och gjorde oss sällskap. Därefter städade jag och rotade bland gamla tyger, samtidigt som vi sjöng och lekte jag och Benjamin. Sen var vi ute på en promenad och så gjorde vi några ärenden på stan. (Jag köpte bla pyssel papper till Benjamins 1-års kort). När vi kom hem fick Benjamin mat och så började jag laga lunch för att pappa David skulle komma hem och äta med oss. Sen så kom även farmor Inger och gjorde oss sällskap. Därefter kom David hem men stannade inte så länge eftersom han och Benjamin skulle ut på stan och fika med Johan så att jag kunde plugga. På tisdag har jag tenta i kvalitet så det är en hel del som jag måste komma ihåg. Känner mig något stressad för det. Ikväll blir det Let´s Dance och snacks för mig och David eftersom Benjamin redan sover. Han har varit lite gnällig idag men när jag tittade i hans mun så förstod jag varför. Man ser tydligt att övre framtänderna tittar ut vilken dag som helst. Inte konstigt om det gör ont när tandköttet spricker. Imorgon skall vi på fest. Kan tyvärr inte avslöja till vem eftersom det är hemligt. Jag hade tänkt sy en klänning till mig själv idag men det hanns inte med. En klänning som jag tänkte ha på festen imorn. Jag har hunnit välja ut vilket tyg jag skall ha till klänningen och hur den skall se ut. Får se om jag hinner sy den imorn men det känns som att det blir tajt iom att jag skall till Diva och fixa mina naglar på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar