CHOOSE LANGUAGE

onsdag 11 mars 2009

Nya Byxor!!!

Igår efter skolan var jag hemma hos min mamma och sydde ett par nya byxor till Benjamin.
Det var så roligt att sy, jag har verkligen saknat det!!! Därefter var vi på farmor Ingers kalas.

Benjamins nya byxor. Made by me. Matchar hans nya body.
Idag har jag varit på min nästsista kvalitetslektion inan tentan så det är en hel del att plugga nu innan tentan nästa vecka..
Efter skolan var jag och Benjamin bjudna på lunch hemma hos Johanna och lilla Nina(mammagruppen). Där stannade vi hela eftermidagen. Även David kom dit och fikade. Vi hade så trevligt och de bor i ett underbart hus.
Min lilla goding.
Nina och Benjamin lekte från början till slut utan några problem. De var så engagerade i varandra. Det blev en del pussar också:-)

4 kommentarer:

  1. åh vad fint du gjort. han är så underbar!!när kommer ni till mig?

    SvaraRadera
  2. Han blir bara sötare å sötare, hur man nu kan bli det :) Hoppas allt är bra med er där hemma..läser att du är tillbaka i skolan nu, hur går detta?

    SvaraRadera
  3. Vilken liten trollunge, puss puss!!!

    SvaraRadera
  4. Byxorna ser supersnygga ut på benjamin! Duktig du är :-)

    SvaraRadera