CHOOSE LANGUAGE

måndag 2 mars 2009

Nya naglar

I helgen var vi på Jespers 30-års fest vilket var så roligt. Jag dansade hela kvällen/natten med David och våra vänner. De bjöd på jätte god mat från alingsås kocken Ulrik Lindelöv och alingsås bandet "Legs" bjöd på otroligt bra musik. Det var en härlig musik mix mellan nyheter och gamla godingar.
Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och därefter hade jag tid på salong Diva för nagelförlängning. Det är såå roligt att ha fina naglar!!! I vanliga fall har inte jag några naglar alls, trotts att jag inte är någon nagelbitare sen flera år tillbaka.
Imorgon skall jag till skolan på förmiddagen och efter det ska jag åka till Gbg. Och jag som inte alls är förtjust i att ha en massa uppbokat jämt. Känner mig något stressad när jag tänker på att jag skall vara i skolan varje dag denna veckan och att det blir heldagar onsdag och torsdag( dvs jag är hemma runt 5 halv 6).
Sen utöver detta skall jag försöka umgås med Benjamin en liten stund innan han skall sova. Hjälp! Den nya verkligheten är inte kul... det var bättre förr, då jag och Benjamin kunde göra vad vi ville varje dag. :-)
När det är så mycket uppbokat blir jag stressad och tappar all kreativitet. Det jag har hunnit pyssla med det senaste är virkningen. Jag håller på och färdigställer en ny liten leksaksbil och en massa små fiskar.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Fina naglar du har gjort :)
    Åh.. Låter som att ni har det busy i skolan. Men tiden går fort, det blir sommarlov snabbare än man tror!
    Ha det gott!
    Kram Jennie

    SvaraRadera