CHOOSE LANGUAGE

måndag 5 mars 2012

Baby vagga

Nu är jag redo för bebisens ankomst. Allt är inhandlat, BB-väskan är så gott som packad. Jag har fixat i ordning bebisens rum men spjälsäng och allt annat som hör till samt gjort i ordning vårt sovrum där bebisen får bo de första månaderna. Jag har köpt en super fin vagga till bebisen som nu har fått flytta in i vårt sovrum. I tvättstugan har jag fixat i ordning ett skötbord med allt som hör till.

I ferdags var jag med några tjejkompisar på Baby- och Barnmässan i Göteborg. Vi var först in på mässan jag och tjejerna så vi fick tag på en del fynd. Jag fyndade en hel del fina kläder till Benjamin men också något till bebisen. Det är det enda i klädväg som jag har handlat till bebisen hittills. På mässan fick man som gravid en hel del gratisprodukter från bla libero vilket uppskattas.
Efter mässan gick jag och tjejerna till Tranquilo och åt lunch och sedan gick vi en sväng på stan innan det var dags för en fika på Condeco. Det var supermysigt med en heldag i Gbg, men jag måste erkänna att jag var helt slut när jag kom hem. Mina fötter var så trötta.
Såhär fint blev det med vaggan i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar