CHOOSE LANGUAGE

onsdag 7 mars 2012

Sjuka

Efter några få timmars nattsömn är man inte så kaxig. Benjamin spydde 4 ggr och det var bara att ligga och vaka över honom i stort sätt hela natten. Det blev ca 5 maskiner tvätt och ytdesinfektion lite här och var. Hoppas man själv slipper detta. Nu är han lite piggare efter att ha fått i sig , mariekex och Alvedon.  Jag har försökt somna flera gånger nu under morgontimmarna men så fort jag börjar komma till ro är det något som Benjamin behöver ha hjälp med eller så vill han pussa på mig eller att jag skall umgås med honom. Även om det är han som har spytt inatt så har han fått sovit till skillnad från mig. Rätt vad det var kom David hem från jobbet för att ta hand om honom så jag kan få vila. Jag blev så glad så jag nästan började gråta. Nu efte lite mat i magen kan jag äntligen få vila ifred i sovrummet medans killarna tittar på film. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar