CHOOSE LANGUAGE

torsdag 22 januari 2009

Tiden räcker inte till...

Hittills har jag och Benjamin varit upptagna hela dagarna med lite av varje. Saknar redan den där dagen då vi bara vaknade och gjorde ingenting. Utan några planer för dagen.
Då blev dagen extra rolig för då kunde vi vara spontana och träffa vem och vilka vi ville just den dagen.
Nu farmöver kommer jag få planera mina dagar efter skola, Benjamin, plugg hemma, David, min fritid och min egen tid(då jag bara tar hand om mig själv). Hjälp, känner redan att jag saknar mammaledigheten.
Jag hoppas att jag får lite tid över till skapande och allt annat som jag älskar att pyssla med i hemmet så som att ändra om inredningen, baka osv.
På måndag börjar skolan igen och jag har en lektion på mig att lära mig excel kursen innan tentan näsa fredag. Jag känner mig något stressad över det och längtar inte alls.
Men jag tycker att det känns viktigt att kunna det programmet och jag tror att jag kan få användning av det i framtiden.
Jag saknar redan Benjamin. Vissa dagar kommer knappt att få träffa honom med tanke på att jag kommer vara i skolan mellan 8.30 och 16.30 plus resetiden fram och tillbka till Borås.
Men, men tahat´s life... om jag vill få ett arbete i framtiden med det som intresserar mig..
Nu sist men inte minst en pojke som gör mig lycklig...
Benjamin

3 kommentarer:

  1. jennifer - å jag förstår dig så! läste precis en kurs som jag missade sen förra terminen o man längtar så efter de små när man har annat att göra! ni får ha riktig qualitytime när du är ledig från skolan=) kram

    SvaraRadera
  2. Stackare.. och så får du följa med mig på tråkigtheter med, usch.
    Hoppas du får kul med stämplarna och det andra :)
    och...sist men inte minst...mosters älskling är sååååååå fin!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!!

    Hur är det?? nu kan jag äntligen kommentera på bloggen!!

    Miss u!!

    Puss&Kram på dig...

    SvaraRadera