CHOOSE LANGUAGE

söndag 18 januari 2009

Jag 24 år

Idag har jag haft fördelsedags kalas här hemma. Jag fyllde 24 år och det firades ordentligt! Jag har sedan några dagar tillbaka planderat mat osv. Tillslut blev det olika bröd och pålägg, chokladtårta med mint, amerikanska hallonmuffins, kokosrutor, chokladkakor med pärlsocker och vaniljdrömmar. Det var så mysigt att ha familjen här. Alla kunde tyvärr inte komma men vi som var här hade det så trevligt. Jag har fått så underbara presenter av allihopa. Jag har fått otroligt vackara blommor så som, ranunkel i kruka, orkide, liljor i kruka, tulipaner och en annan blomma som jag inte kan namnet på.
Sen så fick jag ett underbart tårtfat från SIA som jag hade önskat mig, jag fick presentkort, en del tygprover, en design duk och tillhörande servetter, nderkläder, hår clips så att ja kan få ännu längre hår, handdukar, ljuslyktor, vitrinskåpsluckor m.m.

3 kommentarer:

  1. Grattia i efterskott Aida! Tråkigt att vi inte kunde komma, det är så mysigt när vi träffas allihop. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Aida! håller med Anna, tråkigt att vi inte kunde komma=)det lät ju mumsigt med alla goda kakor=) kram jennifer o philip

    SvaraRadera
  3. Hej babe! Grattis igen och i efterskott. Ville bara säga att du får en utmärkelse av mig! kika in poå min blogg så vet du vad du "ska" göra!

    SvaraRadera