CHOOSE LANGUAGE

fredag 9 januari 2009

Fisk mobilen update

Tiden bara springer iväg. I höstas började jag virka en fisk mobil till Benjamin som jag tänkte att han skulle ha på sitt rum.
Han var redan då för stor för att ha en mobil över sängen så jag tänkte att den skull hänga i taket på hans rum.
Eftersom han inte hade något eget rum då har jag inte kännt mig motiverad till att avskuta moilen.
Jag fokuserade istället på att få ordning på hans rum.
Nu när han har ett eget rum som är så gott som färdigt tänkte jag avsluta mobilprojektet.
Shär långt har jag kommit. det jobigaste av allt var att virka runt stålringana som fiskarna skall hänga i. Det tog sin lilla tid. Nästa gång jag gör en moil ska jag göra vissa ändringr.
Jag saknar fiskelina för att hänga upp fiskarna men jag ska åka till maxi ikväll så hoppas jag på att det finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar