CHOOSE LANGUAGE

tisdag 23 mars 2010

Förra fredagen

Förra fredagen hade jag och Julia middag för David och Jonas. Vi gjorde en mycket god trerätters middag.
Jag var så lycklig den kvällen eftersom jag hade lämnat in mitt examensarete tidigare på dagen.
Jag var uppe och finjusterade mitt arbete ända till kl 5 på morgonen. David hann sova och gå upp för att åka till jobbet innan jag kände mig färdig med mitt arbete och då var det ingen ide att lägga sig eftersom klockan ändå skulle ringa inom en timme.

Jag var inte särskilt trött även fast jag var på praktiken hela dagen, jag tror att det berodde på att jag kände mig så lättad över att jag äntligen hade blivit färdig med arbetet som har tyngt mig under flera veckors tid. .


Tagatelle med vitvins/gräddsås, sockerärtor, rostade valnötter, stekta bacon och riven parmesanost.
Mycket Gott!!

Till efterrätt: Exotisk fruktsallad med mango, papaya, apelsiner, päron, fysalis, kiwi och granatäpple.