CHOOSE LANGUAGE

måndag 8 mars 2010

En helt underbar lördag

Igår var vi ute i det härliga vädret hela dagen med mamma, Noa och Bosse. Vi var på playan och grillade korv med bröd och drack varm choklad. Det var strålande snö med en molnfri, klarblå himmel, ca 3 plusgrader. Vid brasan blev det så varmt så att jag fick ta av mig vinterjackan.

Efter grillningen gick vi ut på isen och tog en promenad ut till Lövekulle, till Inger och Sven där vi fick fika. Senare på kvällen åkte jag, Benjamin och David hem till pappa,Bahrija och Amil.

3 kommentarer:

  1. Nu bläddrade jag ner och såg pojkarna:)

    SvaraRadera
  2. Vad kul vi hade!!! Det får vi göra om nästa helg om det blir lika soligt, det kallar jag att fånga in dagen..Puss

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen! Det är sådana dagar man kommer ihåg :-)

    SvaraRadera