CHOOSE LANGUAGE

tisdag 19 januari 2010

Mycket att tänka på

Jag har så mycket som snurrar runt i mitt huvud dagligen. Just nu är det mycket med skolan, 2 tentor som skall avklaras de närmaste dagarna och så måste jag bestämma om vad jag skall göra min C-uppsats och vem jag skall ha som mentor. Många måsten med andra ord!


Min C-uppsats får jag bestämma ganska fritt. Det skall ha med min utbildning att göra, dvs allt inom textil-mode etc. Jag är tacksam om någon har något förslag på ämne, det behöver inte vara det slutgiltiga förslaget utan bara lite inspiration till ungefär hur jag skall tänka när jag väljer.?


På torsdag efter den första tentan som jag bävar för kommer det 15-20 tjejer hem till mig på tjejmiddag för att fira mig i efterskott. Det skall bli riktigt roligt! :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och lycka till på tentorna!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :-)Jag behöver alla lyckoönskningar jag kan få nu inför tentorna och slutspurten i skolan.
    Kram

    SvaraRadera