CHOOSE LANGUAGE

onsdag 20 januari 2010

@ home

Idag är jag hemma från skolan, tanken är att jag skall plugga lite under dgen inför mörgondagens tenta, men det går fruktansvärt trögt. Jag har så svårt tt fokusera eftersom jag hela tiden tänker på hur stressad jag är över att jag har så mycket som jag måste plugga in.

Ikväll skall jag fixa mina naglar hos Kristin, jag har 2 gånger tidigare haft nagelförlängning men slutat av olika anledningar men idag skall mina naglar bli fina igen! :-)
Igår kväll förberedde jag lite inför morgondagens tjejmiddag, så som det ser ut nu blir vi 19 tjejer inklusive mig själv.
Jag har sån tur är köpt vinglas på Ikea så att jag har över 20 stycken resten av porslinet får bli att jag mixar 2 olika serviser för att det skall räcka. Men de 2 serviserna matchar med varandra sn tur är,=viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar