CHOOSE LANGUAGE

onsdag 13 januari 2010

I skolan

Sitter här i skolan efter en lång dag med förhandlingspsykologi som vi har i inköpskursen. Ikväll kommer Elisabeth och Po till Alingsås för att uppvakta mig eftersom jag fykller 25år den 17 januari:-), det skall bli så mysigt!

Igår var jag på praktik intervju på Nelly.com vilket var mycket trevligt.
Dagen började lite lustigt minst sagt, jag som för en gångs skull verkligen behövde min mobiltelefon hade glömt den hemma. Det kunde inte komma mer olämpligt! Jag hade ingen aning om var Nelly fanns utan jag viste bara om att det låg nära ica maxi här i Borås. Eftersom jag inte hade telefonen kunde jag inte ringa till David för att fråga vilken kod vi har på gps:n som jag hade skrivit in adressen på.
Det tog mig 40 min att hitta dit men jag kom i tid och jag fick praktikplats.! :-)

Nu ska jag ta och plugga textila beredningsprocesser vilket jag skall ha tenta på nästa torsdag.. ´
Om ca 30 min skall jag möta Elisabeth och vi skall ta bussen hem till Alingsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar