CHOOSE LANGUAGE

måndag 2 november 2009

weekend

I helgen har det blivit lite av varje. I fredags var Nettan och Mikael här (inte Nettans Mikael). Vi tittade på Idol och drack lite vin och glögg. Det var så mysigt!





























I Lördags var jag på promenad med Julia och vi gjorde ett snabbt besök hos Sani och Leo. Därefter blev det lite fika på Diva.



På kvällen var jag och David barnvakter till Noa, så det blev lite pizza med barnen och när de somnade myste vi vuxna framför en film med Sandra Bullock.
Det var ganska så trångt att sova 2 vuxna och 2 barn i dubbelsängen. Både Noa och Benjamin låg pressade mot mig så jag har fortfarande ont i kroppen efter det.



I Söndags hade vi en mysig morgon med barnen, god frukost och tecknadfilm. Sen var det lite pyssel med mina tyger. Jag har några sy projekt på gång som ni får se mer av längre fram.

På kvällen var jag och David på bio, vi såg This Is IT med Michael Jackson. Oh, vad tråkigt att King of POP är död. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar