CHOOSE LANGUAGE

lördag 14 november 2009

Dricka lite vin

Snart skall vi hem till Andreas, Viktoria och Alicia. :-) Jag är fortfarande ganska så prickig och troligtvis smittsam men alla i sällskapet har haft vattkoppor och de har bjudit dit oss.  För tillfället sitter jag här vid datorn och håller på med min farmville på facebook. Det har varit min största sysselsättning under denna veckan då jag har varit hemma.
Det är så roligt att se lilla farmen växa fram och bli en stor farm, men det tar sin tid att hålla på. Jag är osker om jag kommer att hina det då jag blir frisk och skall tillbaka till vardagen.


Idag har jag varit inne hela dagen precis som resten av veckan, pappa och Bahrija var här i förmiddags på lite fika och nu på eftermiddagen kom mamma och Inger förbi på fika efter att de hade varit på en dagsutflykt till Rydboholm. :-)
Det har varit mysit att få träffa Inger och Sven lie mer nu efter att de kom em från Frankrike. Igår var vi hela familjen där på lite mat och Idol.


Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar