CHOOSE LANGUAGE

onsdag 26 maj 2010

Tiramisu inför sista dagen

Imorgon är det sista praktikdagen på Riorim och därför har jag gjort en Tiramisu som jag har tänkt bjuda mina arbetskamrater på. Jag gjorde en liten Tiramisu till oss här hemma som jag åt av nu under kvällen. Jag mår inte alls bra i magen av den portionen, jag kunde inte hålla mig. :-)

När jag tänker tillbaka så känns det otroligt längesedan som jag började min  utbildning. Det har hänt så mycket sedan dess, jag har blivit mamma under utbildningen, fått körkort, flyttat, gjort praktik på flera olika företag och mycket mer...

Jag har glömt att  nämna att jag fick VG på mitt examensarbete och redovisningen, jag känner mig mycket stolt och glad efter allt slit då jag gjorde hela arbetet själv. Enasam är stark! ;-)


1 kommentar: