CHOOSE LANGUAGE

fredag 28 maj 2010

Examen!!!

Idag var jag i skolan, troligtvis för sista gången. Vi blev bjudna på en god buffe och fick lyssna till trumpet tjut och visdomar från lärare. Det blev många fotografier, diplom och stipendie utdelning m.m.
Efteråt gick jag och några fd klasskompisar till Viskan och tog en drink innan det vra dags att åka hem till Alingsås.

Efter dagens intryck och efter att alla spänningar hade släppt kände jag mig helt utmattad. Jag bestämde mig för at stanna hemma även fast det var tänkt att vi skulle hem till Nadja och Fredrik. Nadja tog också exame idag så de skulle fira.
Själv skall jag ha ett litet kalas här hemma imorgon runt kl 2. Alla som vill och kan är välkomna. Det blir inget märkvärdigt. :-)

Solveig och Jag

Teko 13

Nadja och Jag

Avslutning med en drink eller två :-)

1 kommentar: