CHOOSE LANGUAGE

tisdag 16 februari 2010

Mycket att göra..

Imorgon förmiddag flyger vi till Frankrike, oh vad jag längtar. Eftersom det är sista dagen hemma på ett tag så är det mycket som skall fixas idag. Jag skall försöka att bli färdig med första delen som skall skickas in av examensarbetet och sedan är det tvätta och packa som gäller. :-)
Tyvärr verkar inte vädret vara som det brukar i Frankrike, det verkar vara lite grått och kallt där nere också, men det är skönt att komma iväg ett tag ändå. Vi kommer troligtvis åka till Alperna i några dagar med för att åka lite skidor.
Härligt med sol på bergstoppen!

2 kommentarer:

  1. Men du, du kan ju inte åka iväg när jag kommer hem =) Hur typiskt är inte det?! Puss

    SvaraRadera
  2. Vad säger du?! Kommer du hem nu när jag skall åka iväg? :-( Du får stanna här tills jag kommer hem..hehe den 27 februari!!

    SvaraRadera