CHOOSE LANGUAGE

torsdag 18 februari 2010

I Frankrike

Nu är vi i Frankrike. Jag sitter i arbetsrummet och arbetar med mitt examensarbete en liten stund samtidigt som jag längtar ut till det soliga vårvädret. 14grader på terassen i skuggan och jag kan gissa att det är ca 18-20gradet i solen.

När vi kom fram till Nice igår eftermiddag möttes vi av regn på flygplatsen för första gången. Vi var rätt trötta så det gjorde inte något eftersom vi ändå bara skulle handla mat och äta innan det var dags att krypa till kojs. Benjamin hade ca 40graders feber på planet så jag fick klä av honom och ge honom en alvedon. Han var rätt så slö hela kvällen och sov i bara blöja utan täcke(vilket var det han ville).

Idag är han så pigg och har varit och kastat boll med David på terassen.

Jag ska ta och jobba på här så att även jag får njuta av solen. :-)

1 kommentar:

  1. vad underbart med sol! Hoppas att du fick mycket gjort idag och att lillen är bättre. Stackarn. Puss

    SvaraRadera