CHOOSE LANGUAGE

söndag 13 december 2009

Lately

Det har hänt mycket den senaste tiden. Jag har bla fullt upp i skolan med 3-4 olika grupparbeten och andra små projekt som gör mig något stressad. Det återstår endast 6 veckor i skolan förutom examensarbetet och praktiken tills jag den 28 maj tar min examen.

Jag är redan orolig för hur allting skall gå till.
Först och främst var jag skall göra min praktik under den 11 veckors praktik perionden, och om vad jag skall göra mitt examensarbete, och om jag får jobb efter utbildningen.
Det är många svåra beslut att ta gällande min och familjens framtid.



Benjamin älskar att bada, ofta får han göra det i vasken vid skötbordet som när han jätte liten. :-)


Jag och lille Leo.



Lilla godingen :-)




David är mycket populär hos Leo, han är alltid lika nöjd i hans famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar