CHOOSE LANGUAGE

onsdag 19 augusti 2009

Väskor som plåster

Idag fick jag och resten av klasskompisarna svar från H&M. Jag fick ingen praktikplats:-(... Jätte tråkigt!! Jag blev så ledsen att jag packade mina väskor och åkte hem. Orkade inte vara kvar i skolan.
Det är 5 st som har blivit kallade till en 2:a intervju i Sthlm. Vad roligt för dem.
När jag kom hem från skolan gick jag på stan för att trösta mig. Jag kom hem med 2 underbara väskor som jag köpte på Rean i väskaffären. Jag är så nöjd! Det kan man verkligen kalla plåster på såret!!!
Nu är det ara att sätta sig och komma på eventuella praktikplatser och skriva CV + personligt brev eller ringa. Det låter lättare än det är, att få praktikplats kan vara lika tufft som att få jobb om inte värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar