CHOOSE LANGUAGE

måndag 17 augusti 2009

H&M

I torsdags åkte jag och min klass till Stockholm men bussen marks limousiner, på vägen stannade vi i Jönköping på Promotionexpo mässan. Därefter stannad vi på en vägkrog och åt lunch. Vi var framme i Sthlm kl 16.
De flesta klasskompisarna sov på Fridhemplansvandrarhem. Själv mötte jag upp David och Benjamin som tog tåget till Sthlm samma dag, vi sov i Marias lägenhet.
I fradags kl 8.30 vad jag på H&M tillsammans med klassen. Där fick vi en kort presentation om företagets historia och därefters var det dags för intervjuer inför LIA:n.
Jag var en av de första som intevjuades. Intervjun tog ca 40min och var supertuff. Frågorna var mycket svåra att avara på men jag gjorde så gott jag kunde.
Nu väntar jag spänt på domen. Får jag praktikplatsen eller ej?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar