CHOOSE LANGUAGE

lördag 10 april 2010

Veckan

Denna veckan har varit mycket kort och händelserik. Varje dag efter jobet har vi hittat på något kul.
I tisdags var jag och Emelie på Body Balance på Sportlife, jag har haft träningsverk hela veckan. :-)
onsdagen träffades jag och Emelie direkt när jag kom hem för att gå en lång promenad och efter det var vi hemma hos oss och fikade med David, Rasmus och Benjamin. Jag gjorde en otroligt god paj med smält choklad och bananer. Receptet fick jag av en tjej på Halens.
I torsdags kom Therese och Stella hem till oss på fika. Stella gick runt på vardagsrumtsgolvet med stöd av Benjamins gåvagn samtidigt som Benjamin gjorde en massa bus. Jag och Therese fick inte en lugn kaffestund :-).
På fredangen var jag och mamma på promenad runt gerdsken och på vägen hem handlade vi lite god mat mpå Maxi. Grillad kyckling, potatissallad och baguetter. Till detta vin och lite sött :-) "Så ska det låta" i bakgrunden och därefter "Solsidan". Mys!