CHOOSE LANGUAGE

onsdag 27 maj 2009

Lilla tjejen

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen eftersom jag har lite ont efter läkarbesöket. Inger var här imorses och hämtade Benjamin så att jag inte behövde lyfta och jaga honom. Jag gick på stan för att köpa några presenter till de olika födelsedagrna som vi skall på nåsta vecka, sen så blev det några små presenter till Therese och Jens lilla älskling. Hon har inte något namn ännu, men det kommer. De kom hem från BB idag så jag var hemma hos dem med lite lunch och några små presenter till lila prinsessan. Hon är bara så söt! Ikväll bjöd mamma på en god middag så vi vr där hela kvällen och tittade på en film. Man kan nog säga att det blev en favorit i repris, eftersom vi var där kvällen innan och tittade på film. Imorgon skall jag med Five Seasons till Särö på en heldagskonferens med deras säljare från olika länder och ev några lverantörer. Vi skall visa upp de nya säljproverna och få fram om det skall göras några ändringar och i så fall vilka. Det skall bli spännande! Efter praktiken kommer David ner till Gbg för att vi skall shoppa en del bla. till bröllopet som vi skall på nu på lördag. Vi skall försöka få tag på en fin klänning som jag kan ha på mig.

2 kommentarer:

  1. skönt att du känner dig bra efter läkarbesöket=) o vilken fusk att du fått träffa T o Js lilla sessa! vi ses i nästa vecka! kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med bröllop! Önskar jag kunde passa Benjamin men det kostar för mycket att åka fram och tillbaka... Kramar

    SvaraRadera