CHOOSE LANGUAGE

tisdag 21 april 2009

Hemma

Nu har vi varit hemma från Frankrike i några dagar. Det har inte varit en lugn stund sedan vi kom hem eftersom det var så mycket som vi behövde fixa kring hemmet. Vi har varit på Jordnära och inhandlat en massa växter som vi har planterat på terrassen. Jag har fått en liten örtträdgård i mitt lilla växthus vilket jag är mycket glad för. Jag och Benjamin har varit med varandra konstant sedan vi kom hem och det är bara för att han har blivit så otroligt mammig. Han hänger på mig hela tiden. Idag har vi varit på gamla farmor Solveigs födelsedagskalas vilket var super mysigt. Benjamin lekte med alla som var där och man kan säga att han kan gå nu eftersom han går mer än han kryper. Han håller i sig nr han kommer nära någon möbel och sedan släpper han taget och går vidare på egen hand. Han har gjort stora framsteg bara den sista veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar